Magazinul Altex va avea o suprafata redusa, sub 1.000 de metri patrati, investitia fiind de asemenea una de mici dimensiuni, a declarat pentru DailyBusiness.ro Adrian Urda, business unit director la Altex.
Intrebat daca magazinul Altex nu va intra „in umbra” viitorului magazin Flanco World, anuntat ca urmand sa aiba o suprafata de 3.200 metri patrati, si devenind astfel cel mai mare magazin Flanco World al Flamingo, oficialul Altex a spus doar ca „atunci cand am vizitat eu ultima oara Grand Arena, nu era inca nici urma de magazin Flanco World acolo. Nu pot comenta care este situatia proiectului concurentilor nostri”.
Flamingo a anuntat ca va inaugura magazinul Flanco World, una din cele doua „ancore” ale mall-ului Grand Arena alaturi de Carrefour, in trimestrul patru 2009. Intrebati de catre DailyBusiness.ro daca se vor incadra in termenii anuntati cu aceasta deschidere, oficialii Flamingo nu au dorit sa comenteze.
Mall-ul Grand Arena din sudul Bucurestiului s-a deschis in martie 2009, fiind proprietatea Euroinvest Intermed, care are 8 actionari persoane fizice si companii, din Elvetia, Anglia si Franta. Investitia in mall s-a ridicat la 187 mil. euro.
„Mall-ul Grand Arena are potential ridicat si magazinul Altex s-ar putea extinde in viitor, pentru a ocupa o suprafata mai mare”, spune Urda. Intrebat cat plateste chiria pentru spatiul noului magazin Altex, oficialul companiei a spus ca „platim pretul corect. La nivel de piata, fata de anul trecut, preturile chiriilor au scazut destul de mult”.
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Altex a inregistrat in primele noua luni din acest an o cifra de afaceri de 124 milioane de euro, in scadere cu 50% fata de aceeasi perioada din anul anterior cand a raportat 248 milioane de euro.
Afacerile Flamingo International au scazut la primele noua luni cu 48%, pana la 63,7 mil. euro.
Principalii concurenti ai celor doua lanturi de retail sunt Domo, eMag si Depozitul de Calculatoare (Romsoft).