Contactat de catre DailyBusiness.ro, Ostahie a spus: „Am primit acordul partenerilor nostri din Unirea sa inchidem unul dintre magazine, inca nu ne-am hotarat care. Acesta va fi relocat in Militari, urmand a fi deschis pe 2 aprilie. Este o miscare logica, avand in vedere ca vanzarile au scazut si ca magazinul Media Galaxy si cel Altex se concurau unul pe altul”, a declarat Ostahie.
Acesta a precizat pentru DailyBusiness.ro ca „relocarea ne va costa o suma maricica de bani, dar speram sa recuperam rapid investitia”.
Seful Altex a mai spus ca acesta este un caz izolat si ca in perioada urmatoare nu vor mai fi relocate magazine mari. „Am mai inchis de-a lungul timpului magazine, in special din cele mici. Acum nu prea mai avem din acestea, asa ca anul acesta ne consolidam”, a incheiat omul de afaceri.
Seful Flamingo International: Cele doua magazine ale Altex, ambele in Unirea, erau redundante
Contactat de catre DailyBusiness, Dragos Simion, presedintele Flamingo International, este de parere ca Altex ar fi trebuit sa mute unul din cele doua magazine chiar mai repede.
„Este o miscare inteleapta a colegilor de la Altex. Poate chiar trebuia sa ia aceasta decizie mai repede, intrucat ele se concureaza reciproc”, a declarat Dragos Simion.
Acesta a spus ca Flamingo International nu are in plan inchideri sau relocari de magazine mari.
„Nu vom inchide anul acesta magazine din centre comerciale mari. Vom inchide insa magazine stradale, cele mici, pentru a ne consolida veniturile. Am vazut in ultimii doi ani cum afacerile acestora scad constant, deci luam masuri in consecinta”, a mai spus Simion.
Domo: Criza ne obliga sa reducem numarul de magazine deschise anul acesta
Lorand Szavardi, director executiv al Domo, unul dintre principalii retaileri IT&C, electronice si electrocasnice din Romania, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca firma va deschide de doua ori mai putine magazine in 2009 decat se estima anterior.
„In 2009, afectati fiind de criza economica internationala si implicit de vanzarile mai scazute, vom deschide doar 6-8 magazine, fata de cele 15 pe care doream sa le inauguram”, a declarat Szavardi.
Acesta a precizat ca veniturile companiei au crescut in 2008 cu 5% fata de 2007.