Prin aceasta
strategie, de lansare pe piata smartphone-urilor, Amazon incearca sa acopere o
arie cat mai extinsa din piata dispozitivelor IT&C in general, unde s-a
dovedit a fi un concurent de success datorita preturilor mici pe care le
practica.
Compania a lansat anul trecut tableta Kindle Fire, al carei
pret porneste de la 200 de dolari. Gadgetul vine cu o varianta puternic
modificata a sistemului de operare Android si a aratat ca poate sa faca fata cu
brio concurentei rivalilor Samsung, Asus sau Motorola Mobility, care sunt la un
pret similar.
In prezent Amazon incearca sa cumpere cat mai multe brevete posibil in zona
tehnologiei wireless, pentru a-si apara divizia smartphone de eventuale acuzatii
de incalcare a dreptruilor de prorpietate intelectuala, au afirmat alte surse,
scrie Bloomberg.
Analistul Citigroup Mark Mahaney a stipulat inca din luna
noiembrie ca Amazon se pregateste sa lanseze un smartphone.
Pe piata smartphone-urilor
liderii raman Samsung Electronics si
Apple, care controleaza impreuna peste 70% din vanzari.