Amazon a inceput sa testeze Endless.com pe 11 decembrie punand la dispozitia clientilor 250 de branduri si 15.000 de stiluri de moda si oferind transport gratuit cu termen a doua zi de la lansarea comenzii, lucru rar intalnit in comertul electronic.
Site-ul a fost construit pornind de la nevoile clientilor, spune Steven Goldsmith, vicepresedinte al diviziei de accesorii si imbracaminte din Amazon si vicepresedinte al Endless.com.
Desi Amazon vinde pantofi din 2002, cumparatorii isi exprimasera dorinta de a putea comanda incaltaminte in functie de detalii precum inaltimea tocului. De asemenea, clientii cereau servicii de transport mai rapide pentru produsele de incaltaminte si pentru accesorii.
Endless.com distribuie prin centrele Amazon, insa si-a construit un motor de cautare special in functie de pret, stil, brand, marime si culoare. Goldsmith spune ca site-ul va oferi si posibilitatea de cautare a produselor de incaltaminte in functie de inaltimea tocului.
Site-ul se va diferentia de alti concurenti prin serviciile de despagubire oferite, spun oficialii Amazon.
Astfel, daca un client gaseste un alt site pe Internet care ofera un pret mai scazut pentru un produs identic cu cel comandat in mai putin de doua saptamani de la primire, Endless.com va returna clientului 110% din diferenta de pret.
De asemenea, daca site-ul scade pretul pentru un produs in mai putin de 14 zile de la data livrarii, cumparatorului acelui produs i se va returna de asemenea 110% din diferenta de pret.