Agentia AMI
Communications va dezvolta o strategie de comunicare integrata, cu
focus pe media relations, va oferi consultanta privind social media,
se va implica in organizarea evenimentelor Sharp si totodata va
implementa proiecte in care vor fi implicate activ categoriile tinta
ale companiei.
”Este un client
complex care intregeste portofoliul agentiei noastre in zona de IT&C.
Cunoscut in Romania ultimilor ani in special datorita echipamentelor
destinate marilor corporatii, brandul Sharp isi doreste sa creasca
foarte mult in viitorul apropiat pe zona de consumer”, a spus Mihai
Radu, managing partner al AMI Communications.
Sharp este al
patrulea mare producator de televizoare din lume si totodata unul
dintre liderii globali in materie de
cercetare si dezvoltare de produse tehnologice. Fondata in 1912 la
Tokio de Tokuji Hayakawa, compania japoneza este cunoscuta in primul
rand pentru gama de televizoare si sisteme audio. In portofoliul
Sharp mai intra electronice albe (frigidere, cuptoare cu microunde),
panouri solare, circuite integrate, componente electronice sau
sisteme de purificare a aerului.
Cu 55.580 de
angajati la nivel global, Sharp a inregistrat venituri nete de
aproape 34 de miliarde de euro in 2011.
Infiintata la
inceputul in 2005 ca filiala a unei agentii de PR din Cehia, AMI
Communications este totodata partener exclusiv in Romania al Edelman,
cea mai mare agentie independenta de PR din lume.
Printre clientii
agentiei se numara Chevron, Electromagnetica, BAE Systems, KPMG,
NovoNordisk, Kraft Foods, Bechtel, Willbrook, Skoda, AAA Auto,
Bitdefender, HP, Motorola, Bunge, Cinzano, Booz Allen Hamilton, CEZ,
Sofmedica sau Contexpert.