Printr-un sistem de învățare continuă Andrei și-a completat educația participând la cursuri și seminarii la unele dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ. Cea mai recentă diplomă este cea de Executive MBA, de la ESCP Europe.
Cu experiență de peste 20 de ani în domeniul software engineering, dintre care 18 ani în cadrul iQuest Group, devenit Nagarro în urma fuziunii realizate anul trecut, și 11 ani parte din top management, Andrei a adus o contribuție majoră la creșterea și maturizarea companiei de la un jucător local la o organizație globală ce livrează servicii software complexe către companii de top din lume.
„Sunt fascinat și preocupat de impactul pe cartehnologia îl are atât în mediul business cât și în cel privat, drept pentru care noul meu rol reprezintă o provocare pe care o primesc cu încântare. Am încredere în potențialul imens de dezvoltare pe care îl deține Nagarro în regiune. Focusul companiei pe tehnologie completat de o mentalitate antreprenorială și agilă, creează o organizație nu doar capabilă, dar mai ales motivată să vină în întâmpinarea nevoilor tot mai complexe din această eră a transformărilor digitale majore. Printre planurile pe termen mediu vizăm dezvoltarea cu succes a operațiunilor Nagarro în regiunea Europei de Est și, alături de echipele noastre, cu o vastă experiență în domeniul tehnologiei informaționale, livrarea cu succes a unor soluții avansate, care să depășească așteptările clienților„, a declarat Andrei Doibani, Managing Director Nagarro Eastern Europe.
Nagarro își extinde focusul regional și creează Service Region Eastern Europe
În ultima perioadă, Nagarro și-a consolidat operațiunile în regiunea Europei de Est, motiv pentru care a pus bazele „Service Region Eastern Europe”, cu echipe dedicate, care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților globali.
În prezent, din acest segment fac parte România și Polonia, cu peste 930 de angajați în cele șapte locații: Cluj, Brașov, București, Sibiu, Craiova, Timișoara și Varșovia. Pe termen mediu, compania vizează o dezvoltare a operațiunilor în regiune, respectiv extinderea către noi țări.
La nivel global, Nagarro are o echipă de peste 10.000 de oameni, respectiv birouri în 26 de țări – cu centre majore în România, Austria, Germania, India, China, Mexic, Emiratele Arabe Unite și Statele Unite ale Americii. La finele anului trecut, compania a înregistrat venituri globale de peste 430 mil. EUR. Totodată, anul 2020 a însemnat pentru Nagarro și un spin-off de la compania-mamă, listarea la bursă, precum și abordarea unei noi identități de brand.