Astfel, compania a raportat o pierdere neta de 1,06 mld. dolari, comparativ cu profitul net de 90,7 mil. dolari din aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat miercuri compania cu sediul in New York, potrivit Bloomberg.
Pierderea a inclus costurile de 1,41 mld. dolari, cauzate de taxe aferente vanzarii retelei sociale Bebo si de scaderea cotatiei titlurilor companiei, cu circa 26% de la finele lui aprilie pana la sfarsitul lui iunie.
De asemenea, vanzarile AOL s-au comprimat in perioada mentionata cu 26%, pana la 584 mil. dolari.
AOL a vandut in iunie reteaua sociala Bebo catre Criterion Capital Partners LLC pentru mai putin de 10 mil. dolari, dupa ce in urma cu doi ani cumparase site-ul cu 850 mil. dolari, potrivit unor surse apropiate tranzactiei. Totodata, in al doilea trimestru AOL a mai vandut si furnizorul de servicii de mesagerie instant ICQ, catre Digital Sky Technologies, pentru 187,5 mil. dolari.
AOL, fosta America Online, este a patra cale de acces la Internet, dupa Google, Microsoft si Yahoo.