De la aparitia iPod-ului pe piata in 2001, au fost scoase spre vanzare un numar de peste 4.000 de tipuri de accesorii special realizate pentru acest gadget. Conform oficialilor Apple, acest numar reprezinta un record in sine. Acesoriile variaza de la huse din cele mai diverse, sisteme audio, pana la conectivitatea la iPod oferita inca din fabrica de 70% din masinile lansate pe piata in 2007 in SUA.
Contrar previziunilor unor analisti, care preconizau ca magazinul virtual de muzica iTunes nu va atinge 2,5 miliarde melodii descarcate pana in august acest an, oficiali ai companiei Apple au anuntat ca aceasta cifra a fost deja atinsa. De asemenea, magazinul virtual a inregistrat 50 milioane download-uri videoclipuri si 1,3 milioane descarcari de filme.
Pe piata romaneasca, pretul unui iPod variaza in functie de tip, de la 50 de euro la 450 euro. Din noiembrie 2001, pe piata au fost scoase mai mult de 10 tipuri de iPod, acestea facand parte din 5 generatii iPod, 2 generatii iPod nano, 2 generatii iPod shuffle.
Vanzarile record inregistrate de Apple se datoreaza in special versatilitatii produselor precum si claselor variate, sociale si de varsta, care folosesc iPodul. Astfel, un studiu realizat luna aceasta de azilul de batrani Evercare din SUA pe 100 de batrani cu varste de 99 de ani si peste, a relevat ca 4% dintre ei asculta in mod frecvent muzica la iPod.
De asemenea, banca Commonwealth Bank din Austria a folosit iPod-ul ca studiu de referinta pentru a compara gradul de dezvoltare economica precum si puterea de cumparare a monedelor in 26 de tari. Studiul a fost similar cu indexul Big Mac, realizat acum 20 de ani de revista The Economist.