- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Aproape jumatate dintre manageri cred ca au business-uri prea mici pentru a investi in software pentru relatii cu clientii

14 Jul, 11:34 • Redactia DailyBusiness
Aproximativ jumatate (47%) dintre managerii care au participat la un studiu realizat de Advantage Software Factory considera ca se afla la conducerea unor companii prea mici astfel incat sa necesite implementarea de software pentru managementul relatiilor cu clientii (CRM).
Aproape jumatate dintre manageri cred ca au business-uri prea mici pentru a investi in software pentru relatii cu clientii

Studiul a mai relevat ca 40% dintre directorii de companii nu apeleaza la astfel de aplicatii si din cauza lipsei exemplelor la nivel personal.

„Managerii sunt influentati in decizia de a implementa diverse softuri de business de exemplul altor companii sau colegi din acelasi sector de activitate”, sustine Marian Stirbescu, sales & marketing manager Advantage Software Factory, producator local de aplicatii de colectare debite restante, aplicatii CRM si softuri de raportare.

In acelasi timp, 38% dintre managerii din companiile de pe piata locala se tem ca implementarea unor softuri de tip CRM necesita o restructurare completa a proceselor de afaceri.

Un alt motiv pentru care directorii romani nu sunt deschisi catre a gestiona eficient relatiile cu clientii este pretul.

Studiul a fost efectuat de catre Advantage Software Factory (ASF) in prima jumatate a acestui an, pe un esantion de 475 de IMM-uri ai companii mari, din toate sectoarele de activitate.

ASF este o firma romaneasca infiintata in 2001 si a dezvoltat pana in prezent 4 linii de afaceri: sistemul de colectare Capone, suita de aplicatii AnytimeCRM, software-ul de raportare NextReports si dezvoltarea de solutii la cererea clientului. Echipa ASF este formata din peste 50 de oameni.

Urmărește Daily Business pe Google News