Pentru anul acesta, cifra de afaceri estimata este de 165 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 14%. Piata este estimata sa creasca cu 10% in 2011.
„Principala directie asupra careia am concentrat strategia de distributie in 2010 – si pe care vom continua sa ne dezvoltam si in 2011 – a fost reprezentata de proiectele si parteneriatele cu distribuitorii din zona de GOV/Enterprise/SMB (clientii guvernamentali, corporatiile si intreprinderile mici si mijlocii)”, a declarat Razvan Ziemba, director general Asesoft Distribution.
Alti factori importanti de crestere pentru Asesoft Distribution in 2010 au fost semnarea noilor contracte de distributie cu Sony, Samsung si HP, precum si evolutia buna in vanzari a produselor Serioux, marca proprie Asesoft Distribution.
„Un pas major pe care intentionam sa il facem in 2011 vizeaza extinderea distributiei brand-ului Serioux pe pietele externe si adaugarea de noi categorii de produse in portofoliul Asesoft Distribution, precum electrocasnicele si gadget-urile”, a adaugat Razvan Ziemba.