Veniturile generate de portalul ShopMania, detinut de companie, au reprezentat 65% din totalul cifrei de afaceri pe anul trecut.
Pe langa acestea, 25% din afacerile Asesoft Net au venit de pe urma proiectelor web realizate pentru clientii externi, cu 25% din totalul veniturilor aferente anului trecut, in timp ce un procent de 10% a fost obtinut prin intermediul altor proiecte, din domeniul publicitatii.
„Daca in Romania veniturile obtinute din vanzarea de spatiu publicitar pe site-ul ShopMania.ro s-au mentinut la un nivel constant, in celelate 25 de tari, site-ul a inregistrat cresteri ale veniturilor, ajungand chiar la dublarea incasarilor in state precum Franta, Italia si Marea Britanie”, a declarat Arthur Radulescu (foto), director general Asesoft Net.
Pentru anul in curs, Asesoft Net mizeaza pe o crestere a afacerilor de 15-20%
Pentru 2010, Asesoft Net estimeaza ca piata de servicii online va continua dezvoltarea, o importanta sensibil crescuta urmand a o avea zona de mobile apps (aplicatii mobile), data fiind cresterea volumului de dispozitive tip smartphone care faciliteaza accesarea si utilizarea Internetului prin intermediul telefoanele mobile.
Parte a grupului Asesoft, Asesoft Net a fost infiintata in anul 2004, oferind solutii si aplicatii web pentru clientii din mediul de afaceri.