Motorul de cautare Bing a continuat sa castige cota de piata in SUA, in detrimentul rivalilor directi Google si Yahoo, in zilele lucratoare 8-12 iunie acesta detinand 12,1% din piata de cautari online, fata de 11,3% in saptamana lansarii.
Inainte de lansarea motorului de cautare, Microsoft avea 9,1% cota de piata in SUA, a scris Reuters. Google este lider de piata cu o cota de 65%.
„Le-am spus actionarilor ca suntem dispusi sa cheltuim intre 5% si 10% din profitul operational timp de pana la 5 ani in motorul nostru de cautare, si suntem de parere ca putem sa ne recuperam acesti bani”, a declarat Steve Ballmer.
„Daca vrei sa urci de la 8% la 80% trebuie sa ai rabdare. Si in Xbox am investit ani de-a randul iar acum culegem in sfarsit roadele”, a adaugat el.
In ultimul trimestru, Microsoft a avut un profit operational de 4,4 miliarde de dolari (3,15 miliarde de euro), ceea ce inseamna ca Ballmer este dispus sa cheltuiasca pana la 440 milioane de dolari (315 milioane de euro) per trimestru, sau 1,8 miliarde de dolari (1,29 miliarde de euro) pe an in dezvoltarea Bing.