„Daca primim o caruta de bani si la mijloc sunt implicate tehnologiile potrivite, bineinteles ca am incheia un contract cu Microsoft. Este foarte simplu”, a spus Bartz.
Viitorul segmentului de cautare al Yahoo reprezinta o problema cheie pentru investitori. Bartz si Steve Ballmer, directorul executiv al Microsoft, discuta si in prezent despre un potential parteneriat pe nisa cautarilor online, insa natura exacta a afacerii ramane inca neclara.
Anterior, Bartz a spus ca Yahoo este interesata sa achizitioneze retele sociale si start-up-uri pe segmentul video, subliniind ca aceasta nisa a crescut foarte puternic in ultimii ani.
In cadrul unei conferinte de presa, Bartz a declarat ca Google este „un concurent foarte puternic, dar noi vrem sa fim mai aproape de useri”. Aceasta a adaugat ca face eforturi pentru ca domeniile Yahoo sa fie mai eficient interconectate si deci mai simplu de accesat.
Yahoo detine a doua cota de piata pe segmentul de cautare online in SUA, cu 20,4% in aprilie, conform comScore. Microsoft avea in acea perioada doar 8% din piata, in timp ce numarul 1 ramane Google, cu 64,2% din acest segment.