„Estimarea noastra cu privire la evolutia pietei in 2008 este de crestere cu 50%, ceea ce ar insemna atingerea unui volum de 30.000 de unitati”, a declarat Bobby Durbac, marketing manager BenQ pentru Romania.
„Motoarele de crestere sunt evenimentele sportive si rata de adoptie ridicata din partea companiilor. Tendinta de a urmari evenimente sportive, filme si emisiuni sau show-uri de televiziune pe ecran de diagonala foarte mare si in conditii de calitate a imaginii foarte buna este extrem de vizibila. De aceea, consideram ca o mare parte din crestere va veni in acest an de pe segmentul consumer”, a comentat Durbac, pentru DailyBusiness.
Oficialul companiei a subliniat ca BenQ are in prezent o cota de 47% pe acest segment, de peste 3 ori mai mare decat cea a urmatorului competitor.
BenQ are ca parteneri in Romania companiile Altex Romania, Darer, Proca Romania, RHS Company, Scop Computers, Tornado Sistems pentru zona de distributie IT si StarPrint pentru zona mediilor de stocare.
„Pentru primul trimestru ne-am atins tintele de profit propuse pentru segmentul proiectoarelor in Romania”, a mai spus Durbac pentru DailyBusiness.
„Business-ul de proiectoare este unul relativ specializat in care companiile ce ofera solutii complete sau au o adresare focalizata pot sa deruleze afaceri foarte bune, si ma refer aici la partenerii din canalul de distributie si de retail”, a precizat oficialul BenQ.