„Mizam pe un profit brut de 2% din cifra de afaceri”, a spus Durbac. BenQ a obtinut anul trecut in Romania venituri de circa 16 mil. euro.
Odata cu lansarea pe piata romaneasca, miercuri, a televizoarelor LCD de 37-42 inci, BenQ Romania a anuntat ca doreste sa atinga 10% cota de piata pe aceasta nisa. Investitia in publicitatea brand-ului BenQ se va ridica la 250-300.000 euro anul acesta, a spus Durbac pentru DailyBusiness.
Cele mai bune vanzari LCD TV le vor inregistra ecranele de 37 inci, deoarece acestea se preteaza cel mai bine pentru locatii cu spatiu mediu, a estimat el. Dupa introducerea acestor noi produse, BenQ isi propun sa atinga anul viitor o cota de piata de 5% pe intreaga piata de electronice.
Pe langa cresterea vanzarilor pe segmentul LCD TV, Durbac a declarat ca vizeaza cresterea vanzarilor aparatelor foto digitale, astfel incat la finele acestui an compania sa ajunga pe locul 3 sau chiar 2 ca numar de aparate vandute. Momentan, BenQ Romania ocupa locul 4 pe aceasta nisa, cu 2% mai putin decat locul 3, Panasonic, si cu 4% mai putin decat locul 2, Canon, conform oficialilor BenQ.
„Acest lucru speram sa-l realizam prin lansarea pe piata a celui mai subtire aparat digital de 7 MP din lume, precum si introducerea in premiera pe piata romaneasca a unui aparat foto cu meniu in limba romana”, a spus Durbac.
„Un minus al companiei BenQ in Romania este numarul de retaileri. Dorim ca incepand de anul acesta sa ne imbunatatim prezenta, atat in Bucuresti cat si in restul tarii”, a spus Durbac, adaugand ca cel mai eficient retailer in momentul de fata pentru companie este Media Galaxy. BenQ Romania are in plan extinderea puternica luna aceasta in magazinele Carrefour Romania.
Corporatia BenQ este formata din trei grupuri principale de afaceri – Digital Media Business Group, Integrated Manufacturing Service Business Group si Mobile Communication Business Group. Veniturile grupului taiwanez in 2005 au fost de aproximativ 3,5 mld. euro.