„BitDefender este un brand global, participarea noastra la targurile de tehnologia informatiei ne asigura prezenta in piete pe care noi le consideram importante, un exemplu in acest sens fiind Germania”, a spus Beau Robert, director marketing, BitDefender, pentru DailyBusiness.
Oficialul companiei nu a precizat ce volum de vanzari va realiza compania in cadrul celui mai mare targ de IT&C din lume.
In cadrul evenimentului, peste 30 de reprezentanti ai echipelor BitDefender din Germania, Romania si SUA vor prezenta o noua linie de solutii de securitate romanesti dedicata companiilor mici si mijlocii.
Cele 5 produse ale suitei ofera functionalitati pentru protectia proactiva a statiilor de lucru si a serverelor si pot fi integrate intr-un sistem de management centralizat al securitatii retelelor.
Primul produs din suita este BitDefender Client Security, solutie care, pe langa protectia statiilor de lucru, asigura reducerea costurilor legate de managementul securitatii retelei, datorita instalarii si controlului centralizat.
Produsul va fi disponibil in varianta comerciala in Romania la sfarsitul acestei luni. Celelalte produse din linia dedicata zonei corporate: BitDefender Security for Exchange, BitDefender Security for File Servers, BitDefender Security for Mail Servers (for Unix platforms) si BitDefender Security for Samba vor fi lansate in luna aprilie.
Preturile pentru aceste produse incep de la 80 de euro (licenta pentru 5 utilizatori – n.r), fara TVA.
BitDefender are sucursale in SUA, Marea Britanie, Germania, Spania si Romania. In Franta, compania detine 30% din piata de retail de software, iar in Spania are o cota de piata de 10%. In Romania, BitDefender avea o cota de 40% din piata autohtona de solutii de securitate a informatiei la inceputul anului 2008.
Cu peste 500.000 de vizitatori estimati la actuala editie (Hanovra, 4-9 martie), CEBIT este cel mai mare targ anual din Europa de solutii digitale IT si telecomunicatii pentru utilizatorii casnici si corporate.