Nu exista inca o previziune asupra volumului de vanzari ce va avea loc ca urmare a acestui parteneriat, primele cifre putandu-se avansa abia in 2-3 luni, a declarat Cosmin Mares, director de comunicare la Softwin.
Antivirusul va fi comercializat in magazinele Staples Business Depot si Bureau En Gros. Staples detine peste 270 de magazine si activeaza in comertul online.
„Acest acord ne permite sa ne extindem puternic prezenta in Canada si va contribui in mare masura la atingerea obiectivelor in aceasta tara”, a declarat directorul de vanzari retail la BitDefender pentru America de Nord, Kirk Matsuo.
Vanzarile globale ale BitDefender in anul 2006 au fost de 45 mil. euro, profitul fiind de peste 10% din aceasta suma, a spus pentru DailyBusines Cosmin Mares.
Pana la finele anului 2008, BitDefender doreste sa acopere 2% din piata mondiala a companiilor producatoare de antivirusi. Aceasta se traduce in vanzari in valoare de 90 mil. euro, dublu fata de vanzarile realizate in 2006, a spus Mares.
Pe piata nord-americana, compania a semnat anul trecut un parteneriat de amploare cu lantul de retail Tech Data. In prezent, printre cei mai noi parteneri ai companiei se numara mari magazine precum Office Depot, Fry`s sau CompUSA. BitDefender este prezent in circa 1.500 de hypermarketuri din SUA. Anul precedent, conform spuselor lui Mares, vanzarile din SUA au depasit 7,5 mil. euro.
BitDefender se vinde si pe piata franceza, fiind prezent in peste 90% din marile magazine precum FNAC, Cora, Carrefour sau Auchan.
In anul 2008, compania doreste sa intre prin intermediu magazinelor de retail si pe piata din Asia, in special in Japonia, Taiwan si China, a spus Mares.
Din analizele interne ale BitDefender rezulta cresteri ale vanzarilor anul trecut si pe pietele de retail din Noua Zeelanda (prin reteaua Noel Leeming), Africa de Sud (prin reteaua Incredible Connection si prin HIFI Corp), Chile si alte tari latino-americane (prin GTC Group – Ripley, Microplay, Paris) precum si o crestere in Australia.