Astfel, timp de 7 zile, vizitatorii
paginii orange.ro isi pot cumpara din magazinul online telefoane,
tablete si laptopuri cu reducere de pana la 90%, alaturi de un nou
abonament sau cu prelungirea celui existent.
De asemenea, vor putea alege dintr-o
gama larga de accesorii si gadgeturi precum casti Bluetooth, carduri
micro-SD, huse, rucsacuri, camere foto, GPS-uri, HDD-uri etc.
“Produsele vor avea pana la 90%
reducere si vor putea fi achizitionate exclusiv online, in limita
stocului disponibil, de catre vizitatori, indiferent daca sunt sau nu
clienti Orange”, spun oficialii companiei.
Fiecare zi de
luni pana vineri va aduce in oferta noi produse, ce se vor adauga
celor din zilele anterioare, iar sambata si duminica vor ramane
afisate cele de vineri.
“Am vrut sa ducem conceptul de Black
Friday mai departe si sa le oferim tuturor vizitatorilor
posibilitatea de a-si alege produse la reducere pe durata intregii
saptamani.” a declarat Ana Niculae, online division manager, in
cadrul Orange Romania.
Orange avea 10,243 milioane de clienti
si venituri de 680 milioane de euro la 30 septembrie 2012. Orange
este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari
companii de comunicatii din lume, cu peste 227 milioane de clienti pe
cinci continente.
Orange ofera solutii de comunicatii
clientilor sai, atat utilizatori individuali, cat si companii, de la
servicii de baza pana la servicii integrate de voce si date fixe si
mobile.
[b]Citeste si:
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-it-c/black-friday-ziua-marilor-reduceri-pe-ultima-suta-de-metri-retailerii-asteapta-vanzari-triple-83142/]Black
Friday,
ziua marilor reduceri, pe ultima suta de metri. Retailerii
asteapta vanzari triple[/url][/b]