Reorganizarea top managementului companiei face parte din planul lui Bartz de a creste cota Yahoo pe piata de publicitate online. Noua organizare ar putea fi anuntata chiar in aceasta saptamana, cel mai probabil pe 25 februarie, scrie Bloomberg. Reprezentantii Yahoo nu au vrut insa sa comenteze aceasta informatie.
Yahoo a inregistrat pierderi de 303,4 milioane $ (229 milioane euro) in trimestrul 4 din 2008, in comparatie cu profitul de 205,7 milioane $ (155 milioane euro) raportat in perioada similara a anului precedent.
Vanzarile Yahoo au ajuns in T4 din 2008 la 1,38 miliarde de dolari (1,04 miliarde de euro), in scadere cu 2%, de la 1,4 miliarde de dolari (1,05 miliarde de euro) in ultimul trimestru din 2007. Analistii estimasera venituri medii de 1,37 miliarde de dolari (1,03 miliarde de euro).
Totodata, compania nu va mai mari salariile in 2009, din cauza dificultatilor pe care le va avea de infruntat pe piata de advertising online.
Bartz a preluat postul de CEO in luna ianuarie, dupa un timp indelungat petrecut in cadrul Autodesk. Aceasta a preluat postul de la Jerry Yang, care va ramane in board-ul companiei.