Astfel, compania are un logo nou si un nou slogan.
Procesul este un moment crucial in istoria companiei, asa cum afirma si Florin Talpes, CEO si fondator al companiei, deoarece surprinde evolutia companiei de-a lungul celor 10 ani de lupta impotriva amenintarilor informatice si reflecta misiunea sa.
Brandient s-a ocupat de strategia, identitatea vizuala si noul ambalaj.
De asemenea, aceeasi agentie a organizat sesiuni de brand engagement cu angajatii companiei, pentru accelerarea evolutiei companiei, dupa cum precizeaza un comunicat al companiei.
Procesul a durat 24 de luni, „ADN-ul acestui brand ne-a tinut in loc – suntem o companie cu un touch romanesc sau o companie internationala?” dupa cum a afirmat Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.
Logo-ul Bitdefender reflecta un simbol cu multiple conotatii, atat partea mitica dar si cea originara, respectiv imaginea legendara a dragonului-lup care se gasea pe stindardele de lupta ale dacilor.
In ceea ce priveste sloganul, acesta este „The sharp mind that never sleeps”.
Jumatate lup, jumatate sarpe, totemul ii proteja pe daci in timpul razboaielor, fiind astfel asociat cu ideea de invincibilitate, explica reprezentantii Brandient.