Pe locurile urmatoare se afla Romtelecom, cu 26,9%, Cosmote cu 20,7%, Orange cu 19,8% si Vodafone, cu 16,1%.
Din totalul respondentilor care au apelat la departamentul de Customer Care din Telecom, cei mai multi, 31%, au apelat la Orange, 25% la Vodafone si 17% la Cosmote. Totodata, pe acest segment a mai fost reprezentat si RCS-RDS care a raportat 10% din totalul apelarilor la CC din Telecom, Romtelecom cu 8%, si altii, unde sunt inclusi UPC, Zapp, Ines, iLink, ClickNet, AirBites, C-zone, Dolce si Boom TV, cu doar 9% in total.
Nivelul de satisfactie la nivelul intregii categorii este de 3,8, cei mai satisfacuti clienti fiind clienti Cosmote, cu o nota de 4,1 din maxim 5 posibil. In continuare se claseaza Vodafone, cu 3,8, Orange cu 3,6, RCS-RDS, cu 3,5 si Romtelecom cu 3,1.
54% dintre cele 432 persoane intervievate au declarat ca au apelat in ultimele trei luni la departamentul de Customer Care. Din acestia, cel mai des au apelat aceste departamente femeile cu varsta intre 35 si 39 de ani, iar cel mai rar persoanele varstnice intre 60 si 64 de ani.
Sorel Radu, fost director de vanzari print, radio si online al grupului Realitatea-Catavencu, este actionar majoritar al companiei eResearch incepand cu sfarsitul anului trecut, alaturi de Costin Radu, actionar minoritar.
ING si Banca Transilvania conduc in topul satisfactiei in domeniul bancar
Doar 52 din totalul respondentilor la studiu au apelat in perioada analizata de studiul eResearch la Customer Care din domeniul Banci si Asigurari, printre cele mai apelate banci fiind BRD, cu 10 mentionari, Raiffeisen Bank, cu 7 mentionari, Banca Transilvania si ING, cate 5 mentionari fiecare, BCR, cu 4 mentionari.
Cel mai inalt grad de satisfactie din domeniul Bancar a fost inregistrat in randul clientilor ING si Banca Transilvania, care au acordat CC-ului o nota de 4,7 din 5. Clientii Raiffeisen Bank au acordat o nota de 3,9, clientii BRD de 3,7, iar clientii BCR doar 2,9.
Carrefour si Cora, la poli opusi
In categoria retail au fost incluse raspunsurile a 54 de persoane care au apelat Customer Care-ul din acest domeniu. Cel mai inalt grad de satisfactie a fost indicat de catre clientii Carrefour, cu o nota de 4,6 din 5, urmat de Selgros cu 4,3, Real cu 3,7. Cei mai nemultumiti au fost clientii retailerului Cora care au acordat o nota Customer Care-ului de doar 2,7.