Compania ofera servicii externalizate companiilor cu activitati in domeniul bancar sau in industria serviciilor turistice si de retail. Call-center-ul din Bucuresti are ca tinta clienti din Romania, Germania si Franta.
Compania urmareste ca pana la finele anului sa-si mareasca numarul de angajati pana la 200 si sa-si deschida un nou centru in Iasi, doar pentru clientii din Franta, dupa o investitie similara cu cea din Bucuresti.
„Dorim ca in functie de performantele inregistrate in Bucuresti sa ne extindem prezenta cat de repede in tara. Avem planuri de extindere in Iasi si intr-un oras din vestul tarii”, a spus Vigroux.
Call-center-ul din Bucuresti are 500 metri patrati, fiind localizat langa Universitatea Politehnica. In cadrul unui proiect mare, sunt angrenati aproximativ 20 de oameni.
In prezent compania cauta salariati vorbitori de limba franceza sau germana, urmarind ca in urmatorii doi ani sa-si extinda numarul angajatilor la 500, au spus oficiali ai companiei.
Compania mai detine un birou la Sofia cu circa 200 de angajati.