- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

CallPoint New Europe a deschis cu 500.000 euro un call-center in Bucuresti

05 Jun, 01:01 • Redactia DailyBusiness
Furnizorul bulgar de servicii de outsourcing CallPoint New Europe a investit aproximativ 500.000 euro pentru deschiderea unui call-center cu 100 de angajati in Bucuresti, a spus pentru DailyBusiness Gregoire Vigroux, business development pentru Romania.
CallPoint New Europe a deschis cu 500.000 euro un call-center in Bucuresti

Compania ofera servicii externalizate companiilor cu activitati in domeniul bancar sau in industria serviciilor turistice si de retail. Call-center-ul din Bucuresti are ca tinta clienti din Romania, Germania si Franta.

Compania urmareste ca pana la finele anului sa-si mareasca numarul de angajati pana la 200 si sa-si deschida un nou centru in Iasi, doar pentru clientii din Franta, dupa o investitie similara cu cea din Bucuresti.

„Dorim ca in functie de performantele inregistrate in Bucuresti sa ne extindem prezenta cat de repede in tara. Avem planuri de extindere in Iasi si intr-un oras din vestul tarii”, a spus Vigroux.

Call-center-ul din Bucuresti are 500 metri patrati, fiind localizat langa Universitatea Politehnica. In cadrul unui proiect mare, sunt angrenati aproximativ 20 de oameni.

In prezent compania cauta salariati vorbitori de limba franceza sau germana, urmarind ca in urmatorii doi ani sa-si extinda numarul angajatilor la 500, au spus oficiali ai companiei.

Compania mai detine un birou la Sofia cu circa 200 de angajati.

Urmărește Daily Business pe Google News