Rata de raspuns se refera la numarul clientilor care in urma unui SMS suna la un
numar de telefon sau raspund la acel mesaj pozitiv, in baza campaniei specifice
in care au fost inclusi.
“Din
experinta noastra, ratele de raspuns variaza foarte mult la nivel de industrie si
depind de experienta celui care se ocupa din partea firmei de aceste campanii
prin SMS”, explica Liviu Pandrea, director
mobile marketing Netopia.
”Spre exemplu, in fashion retail-ul traditional
am avut si rate de raspuns de 8%, ceea ce inseamna ca 8% din persoanele
adresate au venit in magazin pentru a beneficia de anumite promotii”, a mai
adaugat Pandrea.
Un sector cu potential de crestere in ceea ce
priveste rata de raspuns obtinuta pentru un SMS, in 2012, este reprezentat de
industria HoReCa, dupa cum mentioneaza Pandrea. Totusi, el considera ca pentru
a putea pune in aplicare cerintele clientilor din zona de HoReCa este nevoie de
dezvoltarea unor modele de afaceri total diferite.
[img=3201][/img] Folosind o metodologie de lucru proprie, web2sms
arata in tabelul alaturat cat profit se poate obtine dintr-o campanie prin SMS.
Serviciul web2sms s-a dezvoltat in ultimii opt
ani si se adreseaza companiilor care doresc sa comunice direct cu clientii prin
intermediul mesajelor scurte SMS. Compania actioneaza pe o piata unde
principalii concurentii sunt Voxline Comunication si Syscom Digital.