Operatorii
publica pe site doar informatii orientative si trimit doritorii la agentii de
vanzari, mizand pe abilitatea acestora de a atrage clienti.
Daca firmele
mari, cu sute de angajati, au puterea de a negocia „la sange” orice
contract de telefonie mobila sau fixa, nu acelasi lucru se poate spune despre
fimele mici, conduse de un antreprenor.
Sa luam
exemplul unei firme cu patru angaja?i. Ne-am asumat rolul unui manager care
studiaza ofertele de pe site-urile operatorilor, apoi am sunat la departamentul
rela?ii cu clien?ii.
De la
Orange ni s-a spus ca vom fi contacta?i de un agent de vanzari. La Cosmote ni
s-a spus ca, intr-adevar, pe site sunt doar cateva indicii standard, ofertele
finale fiind personalizate, urmand sa discutam detaliile cu un agent de vanzari.
La Vodafone ni s-au dat cele mai multe informa?ii: de?i pe site nu scrie,
fiecare utilizator pentru care compania incheie contract prime?te pana la 1.500
de minute pe care le poate folosi in grup, iar daca acestea sunt depa?ite
tariful pentru convorbirile ulterioare este de trei cen?i pe minut.
Continuarea,
pe [url=http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/studiu-de-caz-cum-imi-aleg-abonamentul-business-147486.html]
Capital.ro. [/url]