Deocamdata, in
Bucuresti, dintre cele 130 de reclamatii primite de vineri pana luni
dimineata, doar 10 s-au referit la reducerile de Black Friday, care
au inceput la 22 noiembrie, au precizat reprezentantii Autoritatii
Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) pentru Mediafax.
Cateva zeci de astfel de reclamatii
s-au inregistrat si in tara, dar mai multe vor fi facute, probabil,
in aceasta saptamana, potrivit surselor citate.
Ca si in alti ani, multi oameni reclama
faptul ca n-au mai putut sa achizitioneze produsele comandate online.
„Nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut
comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin
care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru
confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul
acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc
si livrarea lor. in mailul care vine automat li se si spune ca vor fi
contactati pentru confirmarea comenzii”, au aratat
reprezentantii ANPC.
Aproximativ 4,2 milioane de romani
si-au manifestat intentia de
a
face cumparaturi cu ocazia Black Friday, in contextul in care
aproximativ 7,4 milioane de romani cunosc semnificatia evenimentului,
se arata intr-un studiu Daedalus Millward Brown.
Citeste si:
Atentie!
Care sunt drepturile tale de Black Friday
Black Friday 2013:
Ce stocuri au epuizat romanii de la primele ore (FOTO)
Black
Friday: Pe 22 Noiembrie, retailul online il
va depasi pe cel traditional
De
Black Friday, barbatii sunt mai hotarati sa cumpere decat femeile
Black
Friday 2013 si nativii digitali. De ce NU cumpara tinerii in aceasta
zi