„Una dintre strategiile care a contribuit la cresterea vanzarilor si iesirea din insolventa a fost aceea de a oferi discouturi clientilor cu scopul de a-i fideliza. Continuam aceasta politica si in luna septembrie si deja pregatim multe alte promotii „de criza” si pentru ultimul trimestru al anului, care va contribui semnificativ la afacerile companiei pentru 2010″, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Astfel, compania ofera discount de 10% pentru cumparaturi sub 1.000 lei, 15% pentru cumparaturi de peste 1.000 lei, 20% pentru achizitii de peste 2.000 lei si de 25% pentru cumparaturi de peste 3.000 lei
Strategia de oferire de discount-uri a contribuit, in perioada iunie – august 2010, la cresterea cu pana la 20% a afacerilor Flanco, care a intrat astfel pe profit dupa 21 de luni consecutive de pierderi, spun oficialii retailer-ului.
Flanco International este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Compania opereaza in acest moment o retea de 70 de magazine.