Germanos va deschide anul acesta 80 de magazine noi, iar obiectivul este de a ajunge la o retea de 300 de magazine proprii pana in 2009. „Dorim sa ramanem reteaua de distributie GSM cu cele mai numeroase magazine”, a spus Dimitris Blatsios, directorul general al Germanos.
Din cele 80 de magazine noi, 30 vor fi deschise in orase in care compania nu este prezenta, iar 10 vor fi deschise in Bucuresti.
Totodata, compania va initia un „face-lift” general al magazinelor din Romania, urmand sa schimbe aspectul vitrinelor pentru a mentine interesul consumatorilor. „Clientul roman se plictiseste sa vada mereu aceleasi vitrine”, a spus Blatsios. In aceasta initiativa Germanos va investi circa 1 milion de euro, a spus directorul companiei pentru DailyBusiness.
De altfel, intre 5 si 7% dintre magazinele companiei sunt relocate anual, catre zone comerciale mai interesante, au spus reprezentantii Germanos. Circa 15% din reteaua nationala sunt magazine operate in sistem de franciza.
Compania va introduce luna viitoare un serviciu de vanzare de bilete pentru concerte, teatru, balet sau opera la spectacole atat din Romania, cat si din alte tari europene. Serviciul, care se va numi G-Ticket, este menit sa fidelizeze clientii actuali, si va fi oferit in parteneriat cu Event Team, una din cele mai mari agentii de ticketing la nivel european.