„Fiecare guvern are intr-un fel sau altul o grupare care se preocupa sa afle ce avem de gand. Pentru ca informatia este putere. Suntem destul de disruptivi, iar in cursul acestei activitati disruptive tindem sa ne creem inamici, ceea ce sper ca se intampla neintentionat din punctul nostru de vedere”, a aratat Schmidt.
Google s-a ciocnit in mai multe randuri cu diverse autoritati si cu alte companii din industria inaltei tehnologii, culminand cu scandalul de la inceputul acestui an privind operatiunile din China.
Gigantul american si-a mutat luna trecuta motorul de cautare din China in Hong Kong, raspunzand astfel cenzurii aplicate de guvernul de la Beijing si unui atac informatic asupra serverelor proprii, despre care compania sustine ca a fost initiat din China.
Google a intrat si in atentia Federal Trade Commission din Statele Unite, care analizeaza impactul competitiv al planului grupului de a cumpara compania de publicitate pe telefoane mobile AdMob pentru 750 milioane de dolari.
Apple, odata un aliat important al Google, a anuntat recent ca va intra in competitie cu gigantul cautarilor, pe piata publicitatii pe telefoanele mobile.