Eric Schmidt, directorul executiv al Google, a admis ca scaderea pretului actiunilor companiei si criza creditelor sunt „probleme serioase” si ca multi oameni asteapta o criza economica mondiala.
„Suntem de parere ca daca va exista o recesiune economica in Statele Unite suntem bine pozitionati, deoarece nu depindem de situatia unei singure piete de publicitate, in mod special”, a mai spus Schmidt.
Marketingul direct, succesor al marketingului online, a avut performante bune in timpul unor recesiuni economice, a continuat Schmidt.
In aceasta perioada, compania exploreaza noi formate, cum ar fi publicitatea inserata in videoclipurile de pe YouTube.
Compania Google are incheiat un contract in valoare de 900 de mil. dolari, pe o perioada de trei ani, cu MySpace, prin care poate furniza publicitate utilizatorilor retelei sociale. Conform conditiilor contractului, Google plateste MySpace indiferent daca obtine sau nu venituri din acest acord.
Actiunile Google, care au fost tranzactionate pentru 750 de dolari in noiembrie au scazut cu 4,1% pana la 419,87 de dolari, in sedinta de marti a bursei Nasdaq.
Compania Google a inregistrat venituri de 4,83 mld dolari in trimestrul 4 al anului fiscal 2007 (incheiat pe 31 decembrie 2007), in crestere cu 51%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006.