Astfel, veniturile anuale au crescut cu 9,8% fata de 2008, pana la 66,2 miliarde dolari, iar profitul s-a apreciat cu 2,3% pana la 16,8 miliarde dolari.
Vanzarile de produse cu valoare adaugata, cum sunt de exemplu dispozitivele pentru acces la internet, au crescut cu 16% fata de 2008 si au generat 30% din veniturile pe 2009.
Pe parcursul anului 2009, China Mobile si-a adaugat inca 65 de milioane de clienti, ajungand astfel la 522 milioane.
Venitul pe cap de utilizator (ARPU) a avut o evolutie neasteptata pe parcursul anului 2009, astfel ca daca in intervalul ianuarie-septembrie a fost de 75 de yuani (10,97 dolari), la nivelul intregului an valoarea acestuia a fost de 77 yuani (11,2 dolari), o evolutie neasteptata pentru o industrie unde acest indicator a scazut in ultimii ani ca urmare a concurentei acerbe, comenteaza Reuters.
Comparativ cu 2008 insa, evolutia indicatorului a fost una negativa, in conditiile in care in urma cu un an valoarea ARPU era de 83 de yuani (12,1 dolari).