Noul sistem, numit In-Store Mobility, permite retailerilor sa ofere informatii despre locatia produselor si procent de discount la telefoanele wireless, au declarat marti oficiali ai Cisco, citati de Bloomberg.
Separat, compania a lansat un produs numit First Mile Wireless, o tehnologie destinata companiilor petroliere si de gaze, care permit angajatilor sa transmita informatii din zonele de foraj catre sediile centrale ale companiilor, folosind tehnologia wireless.
Cele doua solutii destinate segmentului business au fost realizate in ultimele 6 – 9 luni in urma unor achizitii si fuziuni prin care s-au cumparat noi tehnologii, au declarat oficialii companiei.
Solutia The First Mile este adoptata in prezent de catre Schlumberger Ltd. cel mai mare furnizor de servicii destinate campurilor petroliere, a declarat Alan Cohen, vicepresedintele Cisco.
Solutia va mai fi implementata si pentru Barnes&Noble Inc., cel mai mare retailer de carti din lume, pentru a eficientiza comunicarea interna de informatii despre carti pentru clienti.
Cisco Romania a implementat o serie de tehnologii destinate comunicarii la nivel de corporatie, printre clientii sai numarandu-se Unicredit Romania sau Petrom.
Oficialii Cisco au declarat ca profitul net in trimestrul fiscal incheiat pe 27 ianuarie a ajuns la 1,9 miliarde de dolari (1,45 miliarde euro) de la 1,4 miliarde dolari (1,08 miliarde euro) in aceeasi perioada a anului trecut. Cisco are aproape 55.000 de angajati si produce echipamente de retea pentru mari operatori telecom si alte mari companii.