Potrivit studiului, 86% dintre profesorii din intreaga lume subliniaza necesitatea de programe scolare care sa permita elevilor si studentilor sa dezvolte abilitati de lucru in echipa si capacitati de invatare pe baza de proiect.
De asemenea, 83% dintre respondenti identifica pregatirea elevilor si studentilor pentru a concura intr-o economie globala si asigurarea unui loc de munca dupa absolvire ca probleme cheie.
Principalele probleme tehnologice mentionate de respondenti sunt abuzul de internet si securitatea cibernetica.
Cresterea eficientei, nevoia de a folosi mai mult continut video si extinderea evaluarilor bazate pe date au fost de asemenea mentionate de educatori ca fiind foarte importante.
65% dintre oficialii din licee si universitati considera ca programle internationale online sunt o oportunitate majora pentru ei, deoarece acestea pot duce la crearea unui mare „organism” virtual si pot imbogati oportunitatile de invatare.
La nivel european, 68% dintre respondenti cred acest lucru.
Conform unui sondaj similar efectuat in 2010 pe educatorii din SUA, 53% dintre factorii de decizie din scoli gimnaziale, licee si universitati spuneau ca doresc sa investeasca in tehnologie pentru a face unitatile de invatamant mai eficiente.
In cadrul studiului au fost realizate interviuri telefonice cu 500 de factori de decizie din domeniul educatiei si al tehnologiei din 15 tari de pe 5 continente.
Jumatate dintre respondentii studiului au fost oficiali din institutii de invatamant gimnazial, iar cealalta jumatate a fost alcatuita din oficiali din licee si universitati.