- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Clientii Orange au fost tinta unor atacuri de phishing joi

24 May, 18:32 • Redactia DailyBusiness
Clientii Orange Romania au fost tinta unei tentative de frauda prin intermediul unor sms-uri cu identitate ascunsa, prin care erau anuntati ca au primit un bonus si erau invitati sa acceseze contul Web Care, au anuntat oficialii companiei joi.
Clientii Orange au fost tinta unor atacuri de phishing joi

Adresa indicata era una falsa, dar foarte putin diferita de cea reala, iar pagina de web avea un design identic cu cel original. Potrivit oficialilor, Orange nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare.

Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.

„In ultima perioada atacurile de acest tip asupra companiilor din Romania s-au inmultit in mod ingrijorator. Orange Romania a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare”, a declarat specialistul in relatii publice Orange Romania, Amalia Fodor.

„Rugam clientii sa verifice prin intermediul Serviciului Clienti sau al site-ului orange.ro orice informatie care promite bonusuri si gratuitati in schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reincarcare”, a adaugat Fodor.

Orange Romania si Gecad ePayment au raportat rezultate record in aprilie pentru numarul de tranzactii online prin card, de 10 ori peste media lunara din primul trimestru al anului in curs, spun oficialii celor doua companii.

Numarul total de tranzactii online prin card procesate prin sistemul ePayment a depasit 40.000 in aprilie si mentine aceeasi tendinta pentru luna mai.

Orange Romania estimeaza, pentru 2007, noua milioane de clienti, dupa ce in primul trimestru a depasit pragul de 8,27 milioane. Orange isi propune ca in 2007 veniturile companiei sa depaseasca 1,1 miliarde euro. Veniturile operatorului de telefonie erau, la sfarsitul primului trimestru, de 283,3 milioane de euro, in crestere cu 29,1% fata de aceeasi perioada a anului precedent.