Plata poate fi efectuata rapid, prin furnizarea unui numar minim de informatii: a codului client si a numarului de factura.
Clientii isi pot face un cont personal prin inregistrare in sectiunea „Contul meu Digi”. Astfel, ei pot accesa serviciul in mod individual, cu ajutorul unui username si a unei parole si primesc printr-un e-mail confirmarea faptului ca RCS & RDS a inregistrat plata, la scurt timp dupa efectuarea acesteia.
In plus, dupa prima utilizare, clientul nu mai are nevoie nici de numarul de factura pentru plata, acesta fiind deja inregistrat in contul abonatului. Tot in ,”Contul meu Digi” clientul companiei are posibilitatea vizualizarii istoricului facturilor si a serviciilor contractate, precum si a vizualizarii listei detaliate a convorbirilor telefonice din cadrul abonamentelor Digi Tel si Digi Mobil.
Indiferent de modalitatea de plata – direct din site sau din contul personal – abonatul RCS & RDS nu va plati comision pentru tranzactie, iar serviciul este disponibil non-stop.
Compania a implementat acest sistem modern de plata in urma parteneriatului cu Banca Comerciala Romana Erste si EuroPayment Services, care au pus la dispozitie RCS & RDS serviciul BCR – EuPlatesc.
Clientii RCS & RDS mai pot plati facturile: online, prin sistemele de Home Banking si Internet Banking ale bancilor partenere, prin numerar, virament bancar, ATM-urile, bancomatele si ghiseele bancilor partenere, precum si in oricare dintre punctele de prezenta ale companiei.
RCS & RDS ofera pachete complete, cu 4 servicii: televiziune prin cablu sau satelit Digi TV, internet de mare viteza Digi Net, telefonie fixa Digi Tel si telefonie mobila Digi Mobil.
Operatorul de telecomunicatii are 6.500 angajati si dispune de un numar de peste 200 puncte de prezenta la nivelul intregii tari. RCS & RDS este totodata unul din cei mai importanti operatori din regiune, furnizand servicii de telecomunicatii si in Ungaria, Cehia, Slovacia, Croatia si Serbia.