„Pentru 2008 inca nu ne putem hazarda sa oferim date privind valoarea pietei pe care activam, dar in mod sigur a crescut”, a declarat ea pentru DailyBusiness.ro.
Piata codurilor de bare este de fapt piata echipamentelor de marcare, aplicare si citire a etichetelor cu coduri de bare – de la imprimante si aplicatoare, la scanere si terminale mobile sau fixe.
„Codul de bare a devenit deja omniprezent in multe sectoare industriale si chiar in servicii, iar interesul pentru aplicatii de acest gen a crescut rapid. In ultimul an am constatat o crestere a interesului pentru aplicatii de mobilitate – SFA (Sales Force Automation) de tip Pre Sales, Hot Sales sau Van Sales, DSD (Direct Store Delivery), Proof of Delivery si Field Services. De asemenea, si pentru aplicatii de gestiune a stocurilor, de tipul WMS. Toate aceste aplicatii fac parte din ceea ce se numeste
‘enterprise mobility’, care presupune furnizarea de echipamente mobile, de la scanere de coduri de bare la imprimante portabile si terminale mobile”, a explicat Dana Zaharia.
Aceasta a subliniat ca in 2008 ritmul de crestere a veniturilor din servicii si software l-a devansat pe cel al veniturilor din echipamente si consumabile.
Compania a relansat site-ul Logicode.ro, dupa o investitie de 6.000 euro. Noul website este sustinut de 2 oameni.
Principalii concurenti ai Logicode pe piata autohtona sunt Novensys, Total Technologies, Datascan sau Romprix.
Logicode este o companie privata cu capital 100% romanesc, prezenta pe piata din Romania de 15 ani. Compania are doua sedii, in Cluj-Napoca si Bucuresti.