Pentru intreg anul 2009, compania estimeaza ca va atrage venituri de circa 900.000 euro, o evolutie de 50% fata de 2008.
„Ne bazam cresterea in primul rand pe rezultatele inregistrate pe primul semestru, deja terminat, in care am atras clienti precum Radiocom, Carrefour Romania sau Interbrands, dar si pe contractele deja semnate care nu necesita decat implementare, in semestrul doi”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Chiva.
Optima Group a fost infiintata in 2002 si este detinuta de trei actionari persoane fizice. Printre clientii acesteia se mai numara Ursus Breweries sau Intesa San Paolo Bank.
Cea mai mare pondere din cifra de afaceri o reprezinta proiectele de automatizare a vanzarilor, bazate pe solutia Optimal Sales & Merchandising, care totalizeaza 40% din volumul de activitate al companiei, urmate de proiectele de gestionare a patrimoniului, solutia Optimal Fixed Assets care aduce 30% din cifra de afaceri a companiei.
Compania are sediul central la Bucuresti si un punct de lucru la Cluj.