Compania a intrat pe piata din Romania in octombrie 2006 prin achizitia call center-ului autohton EasyCall. Acesta a inregistrat in 2006 afaceri de 5,65 mil. euro si un profit net de circa 650.000 euro, conform datelor Ministerului de Finante.
„Suntem incantati sa anuntam decizia de a deschide biroul european in Romania, mai ales dupa achizitia CGS Romania. Consideram ca centrul de dezvoltare de software CGS Europe cu birou in Romania este un pas important in afacerea noastra”, a declarat Phil Friedman, presedintele si directorul executiv al Computer Generated Solutions.
CGS Europe si noul sau centru de dezvoltare de software se vor concentra pe aplicatiile server ale clientilor si pe dezvoltarea componentelor software pentru aplicatiile business, incluzand printre altii Microsoft Dynamics.
Oficialii companiei nu au facut publica investitia necesara deschiderii biroului din Romania.
Florin Chiutu, directorul general CGS Europe, a afirmat ca Romania si tarile UE ofera o oportunitate buna pentru cresterea strategica privind suportul clientilor internationali deja existenti, precum si pentru noile oportunitati de outsourcing din lume.
Computer Generated Solutions este o companie specializata in integrarea de sisteme, consultanta, dezvoltare software si servicii de training. Fondata in 1984 la New York, are prezenta in 30 de tari, printre care se numara Statele Unite, Canada si India.