Daca in editia
anterioara jucatorii s-au “luptat” in turnee de StarCraft 2,
Counter-Strike 1.6 si League of Legends, la DreamHack Bucuresti 2013
acestia se vor intrece in competitii de StarCraft 2, League of
Legends, Counter-Strike: Global Offensive si Dota 2.
O noutate a
evenimentului care se va desfasura in perioada 14 – 15 septembrie
2013 este data de faptul ca vor exista competitii si pe console si pe
telefoane mobile.
“Evenimentul din
2012 a fost foarte bine primit atat de jucatori, cat si de spectatori
si parteneri, insa editia din acest an il va depasi cu siguranta si
va stabili noi recorduri. Pentru a creste popularitatea Romaniei in
randul comunitatii internationale de sport electronic ne-am propus sa
atragem si mai multi participanti din intreaga lume si, bineinteles,
un numar cat mai mare de spectatori”, a declarat Silviu Stroie, CEO
ComputerGames.ro, organizatorul DreamHack Bucuresti 2013.
Potrivit acestuia, ComputerGames.ro a
obtinut licenta de organizare a evenimentelor DreamHack pentru
Romania, Bulgaria, Serbia, Ungaria, Grecia, Turcia, Cehia, Slovacia
si Polonia.
“Contractul,
semnat pe o perioada de trei ani, ne va permite sa organizam
evenimente DreamHack si in unele din aceste tari, in urmatorii ani”,
a completat Silviu Stroie.
DreamHack Bucuresti
2012 a fost a patra si ultima etapa din calendarul de anul trecut al
DreamHack Eizo Open, a carei finala a avut loc in perioada 22 – 25
noiembrie la Jonkoping, in Suedia.
La evenimentul din
Romania au participat circa 200 de jucatori, veniti din peste 20 de
tari. Acestia si-au disputat premii in bani, dar si participarea
directa sau castigarea de puncte pentru accederea la marea finala a
turneului din Suedia.
Editia de anul
trecut a DreamHack Bucuresti a reusit sa atraga 4.000 de spectatori
in cele doua zile de eveniment. Online, acesta a strans, pe 20 si 21
octombrie, 1.076.662 de vizite si o audienta de 375.924 de clienti
unici. In medie, fiecare vizitator unic a urmarit transmisiunile
online pret de circa 100 de minute.
Topul tarilor in care s-au inregistrat
cele mai multe vizite pe parcursul evenimentului este format din
Germania (201.315 vizite), Statele Unite (163.095), Romania (91.130),
Suedia (75.429), Polonia (66.142), Rusia (65.291), Franta (51.201),
Marea Britanie (45.333) si Canada (41.173).
Dolce-Sport.ro,
alaturi de 20 televiziuni si site-uri de pe 3 continente, au transmis
in direct evenimentul care s-a desfasurat pe o suprafata de 3.500 de
metri patrati.
Show-ul din aceasta
toamna va fi transmis online de Romtelecom pe www.dolce-sport.ro si
pe canalul TV de sport al companiei cu acelasi nume.