Pachetele complete de servicii, personalizate in functie de specificul si cerintele companiilor, le pot aduce acestora economii lunare de peste 30%, apreciaza reprezentantii Dial Telecom.
Acest tip de servicii si-a marit semnificativ ponderea in portofoliul unor operatori telecom, atingand deja o cota de 25% din totalul veniturilor in cazul Dial Telecom.
„Tendinta de reducere a costurilor telecom ale companiilor a dus anul acesta la o schimbare a comportamentului de consum al acestora, catre o crestere a ponderii pachetelor de servicii integrate, avand ca rezultat, in cazul Dial Telecom, cresterea ponderii acestor produse de la 10-15% din veniturile companiei anul trecut, la aproximativ 25% pana la sfarsitul acestui an”, a declarat Dinu Malacopol, CEO Digital Cable Systems – companie care detine Dial Telecom, operator adresat in exclusivitate segmentului de business.
„Am observat inca de la inceputul anului o crestere a solicitarilor de oferte personalizate fiecarui business in parte. Daca anul trecut, costurile companiilor cu serviciile telecom erau privite ca marginale, anul acesta abordarea s-a schimbat radical”, a adaugat oficialul DCS.
Pe langa modificarea planurilor tarifare, reprezentantii Dial Telecom considera ca si numarul ofertelor speciale, targetate pe segmente de clienti si lansate de catre operatori au crescut anul acesta, acest lucru traducandu-se intr-o scadere a tarifelor de piata din zona de voce, pana la valori apropiate de cele ale tarifelor de interconectare, in special in cazul contractelor care depasesc o perioada de 2 ani.
Nici serviciile de Internet nu au fost ocolite de schimbari anul acesta. Daca in anii trecuti, o companie trebuia sa plateasca sume importante pentru upgrade-ul latimii de banda intre valori cuprinse intre 100Mbps si 1GB, anul acesta acest serviciu poate fi obtinut cu costuri mult mai rezonabile.
„Se remarca o orientare din ce in ce mai vizibila a operatorilor telecom catre nevoile clientilor, chiar mai mult decat in anii anteriori. Preturile sunt tot mai competitive, oferta de servicii se diversifica, iar consumatorii devin exigenti in ceea ce priveste calitatea serviciilor pentru care platesc”, a completat Dinu Malacopol.
Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii de pe piata autohtona. Compania ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, solutii de transmisiuni date si acces Internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali, pe piata din Romania.
Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA – adresat in exclusivitate consumatorilor individuali, si Dial Telecom – unul dintre cei mai importanti ofertanti de servicii de acest tip pe segmentul business.
AKTA, divizia orientata catre consumatorii individuali, furnizeaza servicii triple-play prin cablu (TV/ Internet/ Telefonie), precum si televiziune prin satelit direct-to-home (DTH), fiind unul dintre putinii operatori de pe piata locala ce ofera transmisiuni in format HD.
Dial Telecom este prezenta pe piata de telecomunicatii din Romania incepand cu anul 2001, ca subsidiara a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluata, in 2007, de grupul Digital Cable Systems. In prezent, Dial Telecom este operatorul preferat de companii pentru servicii integrate de comunicatii electronice: telefonie fixa, acces Internet, solutii de date si colocare servere.