Contactati de catre DailyBusiness, oficialii companiei nu au detaliat valoarea investitiei in noul magazin, care are o suprafata de 125 metri patrati.
Ei au spus totusi ca anul viitor operatorul „va capitaliza asupra notorietatii marcii Germanos, pentru a-si promova strategiile comerciale unui numar mai mare de utilizatori de telefonie mobila. Astfel, planurile de extindere a retelei de distributie Cosmote sunt direct conectate cu cele ale retailerului de telefonie mobila Germanos”.
Grupul Cosmote a anuntat in luna mai 2006 achizitionarea lantului de magazine Germanos, miscare strategica care urmeaza sa creasca prezenta comerciala a companiei in Romania si in regiunea din sud-estul Europei.
In cursul acestui an, Cosmote Romania a deschis 12 magazine proprii in toata tara.
Lantul de distributie la nivel national al Cosmote numara circa 600 de magazine Cosmote, Internity, Romtelecom, Germanos si ale dealerilor independenti.
La un an de la relansarea pe piata romaneasca, Cosmote numara circa 1 milion de clienti. Aproximativ 83% din utilizatori Cosmote Romania folosesc serviciile preplatite, ca urmare a ofertelor agresive ale companiei pe acest segment.
Cosmote Romania estimeaza o cota de piata de 6,5% pana la sfarsitul acestui an, a declarat recent directorul general al companiei, Nikolaos Tsolas.