- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Cosmote a incheiat un parteneriat cu postul MTV care-i vizeaza pe clientii prepaid

26 Jun, 14:59 • adrian.mihaltianu
Cosmote a semnat un contract cu MTV prin care operatorul telecom lanseaza, incepand de miercuri, Cartela MTV Mobile si Extraoptiunea MTV Mobile – o noua oferta pentru clientii prepaid.
Cosmote a incheiat un parteneriat cu postul MTV care-i vizeaza pe clientii prepaid

Pe langa oferta de
voce si date, noul produs ofera si acces gratuit la aplicatia

MTV
Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android si
iOS – un portal ce contine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste
300 de ore de continut video disponibile.

Cartela MTV Mobile
va fi disponibila la scara larga in toate punctele de vanzare prepaid
ale Cosmote si va fi oferita gratuit la orice reincarcare de minim 5
euro, care va face posibila activarea cartelei. Odata ce Cartela MTV
Mobile este activata, pentru a beneficia de toate avantajele,
utilizatorii au la dispozitie extraoptiunea MTV Mobile care, pentru
5,5 euro/luna, permite accesul la oferta promotionala care contine:
minute/SMS-uri nelimitate in comunitatea MTV Mobile (inclusiv
utilizatorii Frog), 150 minute nationale si internationale/SMS-uri
nationale, 150 minute/SMS-uri in reteaua Cosmote/minute Romtelecom,
150 MB trafic de date si acces gratuit la aplicatia MTV Under The
Thumb.

„La acest moment, experimentam cu
totii realitatea emergenta a unei generatii definite si activate prin
Internet, mobil si retele de socializare”, spune Panos Makris,
chief commercial officer Cosmote Romania.

Stim ca
repre
zentantii generatiei Millenials de
asta
zi sunt in permanenta conectati, isi
organi
zeaza singuri programul si au o
maniera proprie de a se uita la televi
zor.
Fanii MTV sunt conectati si pun mare pret pe recomandarile din
retelele sociale, iar telefonul mobil este dispo
zitivul
preferat pentru conectivitatea in miscare”,
a comentat Bartosz Witak, vicepresedinte si general manager, CEE &
Israel, Viacom International Media Networks.

Aplicatia este disponibila gratuit
pentru descarcare pentru utilizatorii iOS si
Android si ofera acces, prin intermediul unui smartphone, la

show-urile MTV la cerere, vizionari
si chat in grup, functia de control de la
distanta, stirile MTV etc.



Clientii
pot accesa aplicatia prin intermediul traficului de date disponibil
in pachet sau printr
-o conexiune Wi-Fi.De asemenea,
clientii se pot bucura de 2 add on
-uri, fiecare disponibil
pentru o taxa de activare de 0,5 euro:
On-top MTV 500, care ofera 500 minute/SMS-uri
in reteaua Cosmote/minute Romtelecom,
respectiv
On-top MTV 200, care ofera 200 MB trafic de date
suplimentar.

Veniturile totale
din primul trimestru din 2013 ale Cosmote Romania au
atins 108,2 milioane euro
, inregistrand o scadere de 7,8%
comparativ cu acelasi trimestru din anul trecut, pe fondul diminuarii
tarifelor de terminare a apelurilor cu peste 25% in T1 2013 versus T1
2012.

Cosmote Romania avea aproximativ 6,1 milioane de clienti
la 31 martie 2013.

Principalii
competitori ai Cosmote sunt Orange si Vodafone.

Orange
a intrat oficial pe piata furnizorilor
de servicii TV DTH (prin
satelit) din Romania, dupa lansarea din 10 iunie 2013 a platformei
Orange TV. Prin intermediul acesteia sunt disponibile 100 de canale,
dintre care 40 HD. Orange TV este disponibil pe televizor si
computer, urmand sa fie lansat pe smartphone-uri si tablete in
septembrie, anul curent.

Urmărește Daily Business pe Google News