„Compania considera ca a comunicat oferta sa intr-o maniera transparenta si corecta si asteapta ca autoritatile relevante sa se pronunte pe acest subiect”, au declarat oficialii operatorului telecom.
„Cosmote Romania a fost intotdeauna deschisa in comunicarea produselor si serviciilor sale prin intermediul tuturor canalelor importante pentru consumatori. Scopul companiei este sa raspunda nevoilor de comunicare reale ale utilizatorilor si va continua sa isi indeplineasca promisiunea de a oferi clientilor cele mai relevante produse si servicii pentru valoarea platita”, au mai spus reprezentantii companiei.
Mircea Radu, directorul CJPC Cluj, a motivat actiunile intreprinse impotriva operatorului prin faptul ca operatorul promite 2.000 de minute in oferta „Cartela de Suporter”, dar prin sistemul de taxare a primelor 3 minute, in mod unitar, numarul de minute e mult mai mic, scrie Wall-Street.ro.
„Am luat decizia de a stopa aceasta campanie prin retragerea de la comercializare a cartelelor si a materialelor publicitare privind promotia din mass-media si de pe publicitate stradala” a afirmat Radu.
„Cele 2.000 de minute nu sunt de fapt 2.000, pentru ca operatorul taxeaza la trei minute, deci primele trei minute sunt indivizibile, indiferent ca avem apel de o secunda sau de 5 secunde, consumatorul e taxat la valoarea de 3 minute. Azi s-a luat decizia intreruperii acestei campanii si ieri am dat amenda de 30.000 de lei”, a precizat seful CJPC Cluj.