Investitiile in reteaua acestui judet se vor ridica la 37 mil. euro, pe masura ce alte proiecte de acoperire sunt finalizate.
In 2005, anul in care Cosmote s-a relansat in Romania, acoperirea la nivel de populatie in cazul judetului Timis era de 76%.
„Timisoara este un punct important in strategia companiei. Cosmote Romania a evoluat rapid in ultimii doi ani in ceea ce priveste extinderea acoperirii retelei si serviciile oferite”, a declarat Tereza Valcan, corporate affairs manager al Cosmote Romania.
In prezent, la nivel national, Cosmote Romania acopera peste 98% din populatie si 87,5% din teritoriu, conform datelor oferite de operator.
In 2007, Cosmote Romania a investit peste 201 mil. euro, cea mai mare parte a sumei fiind alocata extinderii si imbunatatirii infrastructurii retelei.
Atat in judetul Timis, cat si la nivel national, produsele si serviciile Cosmote sunt distribuite prin intermediul magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum Germanos, Romtelecom, Internity si alti dealeri independenti. In orasul Timisoara, produsele si serviciile Cosmote sunt distribuite prin 20 magazine, iar in intregul judet sunt 33 de locatii care ofera produsele si serviciile companiei, conform oficialilor operatorului.
Cota de piata a Cosmote in Romania a fost la finele lui 2007 de 16%, veniturile totale ale companiei atingand anul trecut nivelul de 155,6 mil. euro, in crestere cu 255,5% fata de 2006. Pierderea neta a crescut cu 30% anul trecut, la 118,4 mil. euro.
Oficialii companiei au declarat ca se asteapta ca in 2008 sa treaca pe profit operational, urmand ca in 2009, la trei ani de la intrarea pe piata autohtona, sa intre pe profit net.
Principalii concurenti ai Cosmote Romania sunt Orange Romania, Vodafone Romania, Zapp, precum si RCS&RDS.