Compania avea 670.000 de clienti la finalul lunii septembrie si o cota de piata de 4,3%, conform propriilor estimari.
Cosmote a lansat miercuri si o oferta de servicii pentru companii, grupata sub denumirea Cosmote Business.
De asemenea, operatorul a anuntat ca va lansa anul viitor serviciul i-mode, care permite transferuri de date la viteze mari si acces la aplicatii de Internet special concepute pentru terminalele mobile, conform oficialilor companiei.
Operatorul a ajuns la o acoperire in Romania de 92% a populatiei si de 76% a teritoriului, in urma unor investitii de peste 220 mil. euro, conform oficialilor companiei. Cosmote a anuntat anul trecut, la relansarea pe piata romaneasca, ca are un plan de investitii de 450 mil. euro pentru primii trei ani.
Majoritatea bazei de clienti a Cosmote Romania este compusa din utilizatori de servicii preplatite (circa 83%), ca urmare a ofertelor agresive ale companiei pe acest segment.
Cosmote a afisat, in primele noua luni ale anului, pierderi nete in Romania de 66,2 milioane euro datorita investitiilor in dezvoltarea retelei. Operatorul de telefonie mobila a inregistrat in acelasi interval venituri de 26,5 milioane de euro.