In prezent, la nivel national, Cosmote ofera acoperire pentru peste 98% din populatia Romaniei si 87% din teritoriu. Anul trecut, Cosmote a investit in Romania 201 milioane de euro, investitiile in infrastructura retelei avand cea mai mare pondere.
Atat in judetul Dolj, cat si la nivel national, produsele si serviciile Cosmote sunt distribuite prin intermediul magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum Germanos, Romtelecom, Internity si alti dealeri independenti. Produsele si serviciile celui de-al treilea operator de telefonie mobila ca numar de clienti din Romania sunt distribuite prin 16 magazine in Craiova si 26 de locatii in judetul Dolj.
Cosmote a atras anul trecut 2,4 milioane de noi clienti, incheind anul cu circa 3,6 mil. clienti.
Cota de piata Cosmote a fost la finele lui 2007 de 16%, la doi ani de la relansarea operatiunilor in Romania. Veniturile totale ale Cosmote au crescut in 2007 cu peste 255,5%, ajungand la 155,6 milioane euro, fata de 43,8 milioane de euro in 2006.
Desi Cosmote Romania a inregistrat o pierdere neta de 118,4 mil. euro anul trecut, in crestere cu 30% fata de 2006, oficialii companiei au precizat ca aceasta era luata in calcul si ca nu schimba planurile operatorului de a ajunge pe profit net in 2009.
Principalii concurenti ai Cosmote Romania sunt Orange Romania, Vodafone Romania, precum si Zapp sau RCS&RDS.