In trimestrul trei compania a pierdut 11.900 de abonati pentru cablu TV, ajungand astfel la un numar de 1,261 milioane de abonati. Compania si-a incetinit rata de pierdere a abonatilor pentru cablu TV, intrucat in trimestrul doi al anului fata de primul trimestru, UPC Romania pierduse un numar de 51.500 de clienti pe acest segment.
Compania a inregistrat o crestere de 12.400 de clienti pentru serviciul de televiziune prin satelit, ajungand in trimestrul trei la un numar de 86.500 de abonati fata de 74.100 cati avea in trimestrul doi.
Numarul de clienti pentru serviciul de cablu digital a inregistrat in trimestrul trei fata de trimestrul doi o crestere de peste doua ori a numarului de utilizatori, de la 8.000 la 19.600 de abonati.
Pentru serviciile de telefonie, UPC Romania a adaugat in trimestrul trei 9.100 de abonati noi fata de trimestrul doi, ajungand la un numar de 81.000. Compania a inregistrat la finele trimestrului trei un numar de 157.600 de abonati pentru serviciile de Internet, in crestere cu 19.800 de clienti comparativ cu sfarsitul trimestrului al doilea al lui 2007.
In primele noua luni, UPC Holding a obtinut venituri de 2,875 miliarde de euro, cu 20,7% peste nivelul raportat in intervalul similar al anului trecut.
UPC Holding a raportat, in perioada ianuarie – septembrie, un profit operational de 201,4 milioane de euro.
Operatorul roman este afiliat la gigantul telecom american Liberty Global. Liberty Global furnizeaza servicii video, voce si acces la Internet pentru 16 milioane de clienti din 17 tari.