- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Cum e viata pe net

01 Oct, 14:52 • Redactia DailyBusiness
Aproape jumatate dintre consumatori (43%) achizitioneaza un brand numai dupa ce gasesc online informatii relevante despre el, se arata intr?un studiu realizat de agentia de media Initiative, citat de [url=http://www.money.ro/cum-e-viata-pe-net_1110271.html]Money.ro[/url]
Cum e viata pe net

Studiul „Rethinking paid, earned and owned
media: New rules for marketing performance“, realizat pe baza dis­cutiilor cu consumatori
din Australia, China, Germania, Spania, Columbia, Thailanda, Italia, Marea
Britanie si SUA, face apel la o regandire a strategiilor marketerilor in functie
de o noua segmentare a canalelor de marketing: paid, earned si owned media.

Studiul arata cat de importanta a devenit implicarea consumatorilor in
comunicarea pe care brandurile o sustin prin cele trei tipuri de canale. Mai
mult de jumatate din populatia studiului (52% dintre cei intervievati) isi
petrece o parte importanta din timpul liber cautand informatii online despre
branduri inainte de a lua decizia de cumparare. Internetul este principalul
factor care a condus la cresterea timpului alocat de consumatori pentru cautarea si compararea
informatiilor despre branduri, ca pas premergator deciziei de cumparare.

Urmărește Daily Business pe Google News