„Proiectul de marire de banda a fost unul extrem de complex si a fost implementat etapizat la nivel national, in urma unei investitii de peste 3 milioane de euro. Implementarea a durat un an si a inceput in aprilie 2010”, se arata in comunicatul companiei.
Potrivit lui Dinu Malacopol, CEO DCS, cresterea in sectorul telecomunicatiilor se va baza si in acest an pe serviciile de Internet.
„Asa cum arata un studiu recent, proportia de utilizatori de Internet din Romania a crescut de 10 ori, ajungand de la 3,6% in 2000 la 35,5% in 2010 in mediul urban. Insa exista diferente intre mediul urban, mic-urban si rural, ceea ce va duce la cresterea pietei. Suntem increzatori in sansele de evolutie a zonelor rurale in urmatorii 3 – 5 ani, astfel incat diferentele sa se micsoreze semnificativ intre cele 3 zone”, a declarat Dinu Malacopol.
Ponderea serviciilor de internet in veniturile Akta este in prezent la nivel de peste 25%, compania inregistrand cresteri anuale constante de peste 35%, a numarului de abonati, in ultimii 2 ani.
Potrivit reprezentantilor companiei, in acest moment exista o distributie destul de echilibrata a bazei de clienti intre cele 3 abonamente, de 8, 14 si 20 Mbps, cu o pondere usor mai mare pentru abonamentul de 8Mbps.
Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, solutii de transmisiuni date si acces Internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali, pe piata din Romania.
Din portofoliul DCS fac parte brandurile Akta, adresat in exclusivitate consumatorilor individuali, si Dial Telecom – unul dintre cei mai importanti ofertanti de servicii de acest tip pe segmentul business.