- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

DCS incearca sa-si creasca ponderea clientilor triple-play prin oferte promotionale

07 Jun, 11:50 • Redactia DailyBusiness
Operatorul Digital Cable Systems (DCS) ofera, pana pe 5 septembrie, preturi promotionale pentru serviciile de telefonie, cablu si Internet, in vederea stimularii vanzarilor intr-o perioada caracterizata de un ritm lent al cererii pentru astfel de servicii. Obiectivul acestei promotii este cresterea cu 15% a ponderii clientilor triple-play ai AKTA, divizia orientata catre consumatorii individuali.
DCS incearca sa-si creasca ponderea clientilor triple-play prin oferte promotionale

Oferta consta in oferirea de pana la 6 luni gratuite la abonamentele AKTA Tel si reduceri de pana la 50% a tarifelor pentru abonamente TV si Internet, potrivit unui comunicat al companiei.

„In aceasta perioada in care veniturile majoritatii familiilor sunt in scadere, oamenii sunt rezervati in a achizitiona servicii noi. De aceea, pentru a incuraja consumul, am venit pentru fiecare din serviciile in portofoliu cu oferte”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.

Promotiile sunt valabile pentru clientii care semneaza contracte pentru o perioada de doi ani.

DCS a fost infiintata in 2005 prin fuziunea mai multor companii de cablu. Compania ofera servicii de transmisie prin cablu, solutii de transmisiuni date si acces la Internet, precum si telefonie fixa.

Principalii concurenti ai DCS sunt RCS&RDS si UPS.

Urmărește Daily Business pe Google News