- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

DCS: Veniturile Dial Telecom au crescut cu peste 30% in S1, iar numarul clientilor cu 15%

18 Aug, 16:38 • Redactia DailyBusiness
Dial Telecom, divizia de business a Digital Cable Systems, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de peste 30% in primele sase luni ale anului, comparativ cu intervalul similar din 2009, in timp ce numarul clientilor a crescut cu 15%.
DCS: Veniturile Dial Telecom au crescut cu peste 30% in S1, iar numarul clientilor cu 15%

Dinu Malacopol, CEO al DCS, apreciaza ca trendul de crestere se va mentine pana la sfarsitul anului

In 2009, Dial Telecom a generat un total de peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor grupului DCS.

In ceea ce priveste comportamentul clientilor corporate, cele mai solicitate servicii Dial Telecom sunt cele de date, care au inregistrat o crestere semnificativa (peste 20% fata de 2009) in segmentul de retail, dar si cele de voce pentru segmentul wholesale. Ponderea serviciilor de date in veniturile segmentului retail este de peste 60%, iar pentru cele de voce ponderea este de peste 85% in segmentul wholesale.

Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este un furnizor de servicii de telecomunicatii. Compania ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, solutii de transmisiuni date si acces Internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali, pe piata din Romania.

Urmărește Daily Business pe Google News